Thursday, September 13, 2007

selamat posher..

slamat berposher kepada semua geng2.. semoga semua nya sihat2 walafiat dan dapat lah kita bersama sama menjalankan ibadah puasa nie bersama.. gua gak berharap plan2 buka posa bersama geng2 semua jadik arr hendaknya.. kalau tak bosan gak.. gua dah plan sebaiknya dah waktu time bulan posa nie.. wakakkakaka.. bak kater jin, persediaan menghadapi bulan Ramadhan pun dah siap.. wakakakkaka.. tadik pagi pun.. pas sahur.. gua tak tido balik.. sebaliknya layan ps2 sampai kol 7.. pastu baru siap2 nak gi kijer.. resultnya sangat bagus.. pasal gua tak bangun lambat dan masuk kijer lewat.. ahaks.. ahaks.. petang nie pun gua balik kol 5, awal 1/2 jam... tue pun gua dah plan nak sambung pengembaraan sora wakkakakakka.. at least takde arr terasa sangat nak menunggu waktu berbuka posa.. sakit tue.. dari dulu sampai skang tak ubah2.. wakakakak.. ingat lagik gua.. zaman kecik2 dulu.. petang balik skolah nak nunggu waktu buka... wat2 ler layan jerk semua citer tv yang ade.. rumah kedai ler.. jejak rasul arr.. pastu tau2 dah masuk iklan2 bukan posa plak.. wakakkakaka.. skang nie walaupun dah ade kemudahan astro, tapi tetap tak cukup nak wat gua leka sampai buka posa.. tapi games memang ler option yang paling pasti wat gua leka.. kakakkakaka..

per yang menarik bulan2 posa nie tak lain tak bukan ialah pasar ramadhan, pergh.. kalau area umah gua tue.. petang2. jemnyer tuhan ajer yang tau.. semua sesak pasal Pasar Keramat tue.. juadah berbuka toksah kater arr.. bermacam macam jenis.. cukup arr nak wat kelabu mata.. time tue ler.. shopping juadah buka.. cam shopping kat carrefour untuk stock sebulan.. nampak tue beli, nampak nie beli... nengok air soya nak air soya.. nengok air tebu nak air tebu.. nengok air buah nak air buah.. fuhh.. sungguh membuak buak nafsu time tue.. tue yang slalu jadik tanda tanya tue.. setan dah kena rantai tapi owang buat gak benda2 jahat time bulan posa.. haaa.. tue citenyer kat tetiap diri kita nie ade 'darkness', darkness nie ler yang tukar heart kita jadik heartless.. nie ler yang banyak racun kita time2 posa nie.. huhuhuhuhu...
(...ape yang gua merepek nie.. ahaks.. ahaks..)

cecukuplah tue.. sempena nak menyambut bulan Ramadhan nie, gua mengucapkan Selamat berposyer kepada semua kengkawan samada yang dekat atau yang jauh beribu batu..
( yang beribu batu ade sekor jerk kot.. )

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home